Příběh značky VIF očima zakladatele Jakuba Lorence

Jak vznikla značka VIF? Jaké byly prvotní vize zakladatele? Jaké úskalí má založení profesionálního cyklistického týmu? To a mnohem více můžete zjistit ve vybraných podcastech a rozhovorech se zakladatelem značky VIF, Jakubem Lorencem.

 

🎙️ Podcast Ze života v sedle od Posedla

Jakub Lorenc, majitel VIF Cycling Team a sportovní ředitel Vojtěch Řepa byli hosty podcastu Ze života v sedle od Posedla.

Probereme, jak vypadá vedení čistě ženského týmu, co letos ukázala sezóna 2025, které partnerství hýbe každodenním fungováním a jaké jsou milníky na cestě k UCI licenci v příštích letech. Dojde i na inspiraci z Women’s WorldTour, jména jezdkyň, jež je baví svým přístupem i výsledky, a na pohled na českou cyklistiku . Aktuální okénko věnujeme MS ve Rwandě, a v lifestyle části řešíme Mallorcu, komunitní akce, nové formáty typu Road Classics/L’Étape, trendy, i respekt a soužití na silnici. Pokud vás zajímá, jak se dnes dělá ženský profi tým — tohle je díl pro vás. 

 

🎙️ Podcast Off The Field: 

 Jak vznikal první profesionální cyklistický ženský tým u nás, s jakými překážkami se museli zakladatelé vypořádat a jak probíhalo jednání s partnery nebo výběr závodnic? Jaké překážky stály v cestě, jaké podmínky mají závodnice, jaká jsou specifika ženské cyklistiky a jaké cíle si VIF Cycling Team klade? 🚴 

 

🎙️Podcast Vlastní cestou:

Jakub se během covidu rozhodl sbalit kufry a odstěhovat se na Mallorku, kde dodnes tráví většinu roku. V dnešním rozhovoru zjistíte, co všechno se dá za pouhé tři roky vybudovat. Jakub na začátku pracoval klidně i 20 hodin denně, aby svou firmu posunul na pozici tuzemského lídra trhu, kterého dnes kopírují i ostatní výrobci.


Chcete vědět, jak dostat značku do řetězců typu Decathlon? Jak vybudovat síť 200 ambasadorů, kteří značku propagují, aniž by dostávali zaplaceno? A jak se mu podařilo založit první profesionální ženský cyklistický tým? To všechno a mnohem víc se dozvíte v dnešním rozhovoru 

 

🎙️Podcast Echo Prime of Echo.cz:

Čtyři roky stačily, aby česká značka sportovních brýlí VIF dosáhla obratu přes 110 milionů korun. Zakladatel Jakub Lorenc trefil díru na trhu a díky chytrému marketingu a efektivní distribuci se mu podařilo obsadit 55 % digitálního trhu v kategorii sportovních brýlí.

 

Rozhovor se zakladatelem značky VIF v magazínu Forbes.cz

Snímek obrazovky 2025-06-12 v 13.51.11

 

🎙️Podcast Skip Pay Talks

Na květnový rozhovor přijal pozvání Jakub Lorenc, majitel e-shopu Vifsports.cz, který od roku 2021 zásobuje světový trh sportovními brýlemi pod značkou VIF. Jakým výzvám musel čelit a jak se mu daří zapojovat do spolupráce sportovce se dozvíte v tomto podcastu.